oförglömligt datum

Postat den: 2013-02-08 @ 12:00:00 | :) | Kommentarer (0)

2012-06-18
 

Dagen började med att jag vaknade upp, tidigt på morgonen. 
Massa småläningar överallt, jag var nämligen på Vedbände ridläger. 
3 dje dagen jag var där, jag hade min underbara läger häst Camparie ↓
( mobba inte, jag är bättre nu ) 
 
gick och åt frukost, sedan fixade jag ponnyn för en bad tur!
Vi red ner en lång sväng till en sjö, där gick vi ner i vattnet. så mysiigt, vi badade inte hela häsarna utan gick runt i vattnet bara.
 
Vi red tillbaka och varje gång man kom red tillbaka till själva stugor stall osv så sjöng vi en låt ( hittade den inte på yt )
 
Åt lunch, jag minns till och med vad vi åt! vi åt kyklingsallad. 
sedan fixade jag Camparie igen, borsta och mös! 
gick in i hönshuset ( stungan )
 
Och för höra detta från en som kommer från samma ridskola som jag
 
- Artemis ska avlivas idag...
Mina tårar kom, slutade inte rinna. dom bara kom och kom. 
Artemis var en av mina favoriter på Partille ridklubb. 

Och jag bröt liksom ihop, kan sitta och kolla på bilder på henne och bara ha massa tårar rinnande från kinden. 
Jag som är livrädd för allt som har med grodor ormar osv att göra trampade på en groda, kollade på den och fortatte gråta, jag var helt förstörd.
 
 
Kommer alltid minnas, den 18 juni 2012 avlivades världens finaste skapelse. 
 
/ melissa

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan