Mitt sport lov

Postat den: 2013-02-08 @ 18:48:21 | :) | Kommentarer (1)

förlåt mig Tyra, ska härma dig lite bästis <3 
 
Måndag : Promenera Olle i Manegen. Han var hjos kiropraktorn idag och han ska promenaras i 4 dagar.
 
Tisdag : Starbucks med friendos, som Tyra, dricker inte kaffe. Men dom har massa annat också.
 
Onsdag : Antigen skritta eller promenera Olle. Vet inte riktigt än.
 
Torsdag: Lillhagens spa, eller numera Sangt jörgen spa med mamma, riktigt mysigt!
 
Fredag : Det jag ser mest framemot! Gekås, så sjukt taggad! massa ska shoppas, ska även göra en Haul då, som alla andra.
 
Lördag : skritta Olle
 
Söndag : Gråta sönder, skola på måndag!  Haha, nej men skoja ba.
 
 
Kommer sjääälvklart att umgås med friendooos samt plugga till No prov. det förstöre nog mitt lov.
 
 
Puss / melissa
 
Finaste Tyra 

Kommentarer
Postat av: Tyra

Älskar dig min melson <3 saknar dig redan

2013-02-08 @ 21:18:14
URL: http://tyra.weride.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan