10 saker ni inte visste om mig

Postat den: 2013-01-29 @ 18:14:17 | Sara | Kommentarer (1)

Jag är inte kär längre. Har släppt the Old me helt. Tror inte på kärlek vid första ögonkastet längre ;)

Jag blir alltid svin sur på mina kompisar när jag ligger hemma, är påväg att somna & dom smsar. De e skit störit

Jag gillar inte personer som det finns 2 sidor av. Alltså, tex. När dom e svin tuffa med sina vänner & skit fega utan dom. Ush

Jag står alltid upp för mina vänner, oavsett vad, vänner är vänner & dom ska man hålla kvar.

Ibland är jag på bråk humör, "jag måste bara bråka". Brukar då bli ganska ängslig och tråkig.

Jag älskar att rida ut i skogen, speciellt när hästen bjuder på sig själv. Det är D bästa som finns. Man tror att jag är en ridhus/paddock människa, but soo wrong.

Dressyr är den roligaste grenen att rida inom ridsporten. Number one. Jag tackar dock inte nej till hoppning om ni trodde det. Men jag är mer än dressyr tant!

Jag har testat 100 olika finn medel, men inget funkar. Jag får bara mer finnar. (Vill ha proactive)

Att rida ut och prata med Melissa, är så galet roligt! Hon lyser verkligen upp mina dagar och hjälper mig alltid med en extra hand!

10. Jag tycker det är så himlans kul att blogga. Men ibland hittar jag inget att skriva om. Jag älskar att läsa bloggar, speciellt "dagens ridpass". Det ända negativa är allt nät hat & all avundsjuka!


Kommentarer
Postat av: cicci

Hahah samma här har prövat massa finn medel men inga funkar.. Hoppas du hittar någon puss <3

2013-01-30 @ 22:06:02
URL: http://ceciliasvarenn.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan