Dagen

Postat den: 2013-01-30 @ 22:16:00 | Sara | Kommentarer (0)

Idag skulle jag igentligen haft Fille. Men jag mådde inte så bra i skolan, så skippade det. Låg hemma och kollade på PLL istället. Lite synd att jag ska må såhär ibland, för jag vill ju gärna åka till stallet. Men varför gå runt där uppe & må dåligt, när jag "hellre" stannar hemma och myser? Samt hellre blir friskare än sjukare. Om det ni går, haha.

Jag och nåra tjejkompisar satt och försökte lista ut vem nästa "-A" är. Vilket inte alls va lika enkelt som jag trodde haha. Ivilketfall så kom vi fram till att det var dessa som hade något att göra med "A":
A- Alison
T- Toby
E- Ezra
A- Aria
M- Mona

Smart va? Tyckte nämligen jag såg en sånhär bild för nån vecka sen.
Jaja.

Mer om torsdag & fredag, samt helg planer kommer. Jag lovar! :)


Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan