Denna dagen

Postat den: 2013-01-31 @ 23:01:28 | Sara | Kommentarer (1)

Jag måste börja inlägget med att säga att ALLA tjejer i laget gjorde min mesiga dag till typ den roligaste på länge. Ni är allt föör bra!

Dagen med stort D.
Jo, idag hade jag ju en såkallad hemlis. Haha omg.
Laget skulle åka och kolla på när Svenska Landslagsdamerna tränade idag. Ska också dit tillsammans med världens bästa på lördag igen. Mer om det då. Iallafall så var det roligt, men ändå tråkigt. Alla fick varsin Sverige tröja som va svin ful, ush.
Självklart va det inte bara Gbg där då, utan X antal fler lag.
Jaja. De va det haha.

Imorgon ska jag få rida Kimsan en liten stund. Ser framemot att träffa framförallt Emelie igen, det va ett tagsen nu.. Så saknad!
& på söndag ska jag till Fille & rida ut med Lizza tror jag. Hihi
Rörigt inlägg, iknow. Men jag e svin trött.
/S
PLL får stå för bild..


Kommentarer
Postat av: Pär

gör allt för dig lilla snäckis, har din mamma köpt något mer till dig, något mysigt? :) hahah

2013-02-01 @ 18:02:50
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan