Ingen inspo

Postat den: 2013-01-31 @ 19:00:12 | :) | Kommentarer (1)

Nej, jag har noll insperation till att blogga just nu. kommer inte på något bra att skriva om. så ni kan få veta lite om min dag, inget annat att skriva om.
 
Vanlig dag i skolan, bytte platser i klass rummet. vilket liv det blev, men kan ju hålla med om att själva placeringen av bänkarna var knas och kaoz, fick klasrofobisk känsla så fort jag rörde mig. 
 
Efter skolan bar det av till träning, gick bra och var kul.
Imorgon drar jag till stallet, tror jag ska skritta ut honom. hoppas det finns någon att skritta ut med, han blir så busig annars, hoppas. är inte på bus humör. haha. 
Kameran åker med, så ska försöka fota lite gran.
 
Kram Melissa, har även olle på Söndag. så Sara om du ser detta, hoppas vi ses då saknar dig <3
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!
Det är jag som äger Olle nu och jag skulle GÄRNA vilja veta lite om hur han var när du red honom:)
Du kan väl mejla mig på: [email protected] eller kika in på min blogg nattstad.se/matilldaa
Kramar Matilda!

2014-06-14 @ 11:10:21
URL: http://www.nattstad.se/matilldaa
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan