Lite saker om mig

Postat den: 2013-01-29 @ 21:37:40 | :) | Kommentarer (0)

  • Jag älskar paprika, haha :)
  • Jag älskar filtar, bara i mitt rum har jag minst 6 stycken 
  • Jag hatar min röst, tycker att det låter väldigt fult. 
  • Mina favorit färger är röd, blå vit & brun
  • Jag hatar för starka färger, jag gillar mera matta färger. 
Ja, jag vet att jag har ett par chock rosa paladium och en rosa jacka. Men går inte runt med både jackan och palaiumen, har jag paladium så är det skin jacka på. 
kan ju dock säga att jag inte använder dom så ofta. men skulle aldrig gå runt i en knall gul tröja eller ett par starkt färgade byxor. 
  • Hatar mina armar, vet inte varför men kan inte gå runt i linne :(
 
Kram Melissa

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan