Stallet

Postat den: 2013-01-30 @ 06:41:27 | Sara | Kommentarer (0)

Onsdag idag. Vilket betyder stallet, gött. Skulle igentligen behöva träna också, men jag kan inte eftersom jag ska till väldens bästa.Har ingen aning om hur Melissa åker upp, ska höra med henne. Men tar hon tåget, så tar jag det med henne :)
Utvadering av dagensridpass kommer idag, samt en liten film (kanske). Vi får se, men utvadering kommer iaf. 
Ska rida ut idag, bara låta han springa eller gå. Haha, det beros på vad Matilda vill att jag ska göra :) 
 
Men först skola. Börjar 08.40, eller något liknande idag. Pga att vi har inställd matte lektion. Så det är också rätt chill, för då kan man sova lite längre. Dock inte jag, för jag måste ta lite extra tid på mig nu när jag är så trött och seg i kroppen. 
 
 
/S
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan